۱۳۸۷ تیر ۱۸, سه‌شنبه

دعاي وجود

بسم الله الرحمن الرحیم
" اللهم کن لولیک الحجـة بن الحسـن صلواتک علیه و علی آبائـه فی هذه السـاعه و فـی کل ساعة ولیاً و حافظاً وقائداً وناصراً و دلیلاً و عینا حتی تسکنه ارضک طوعا و تمتعه فیها طویلا "
حضرت مهدي ميفرمايند:بهره بردن از من در عصر غيبتم،مانند بهره بردن از آفتاب است هنگامي كه پشت ابرها باشد. "كتاب بحارالانوار(درياهاي نور)' علامه مجلسي' ج 53-ص 181"

سلام،دوست دارم از حضرت مهدي عج سخن گويم آن نازنين كه روان و وجودمان از اوست ،آنكه شب و روز بر ما دعا ميكند و ما بي اعتنا به او ميگذرانيم،بيش از اين ناتوانم مرا ببخشيد اگر از مولايمان با قصور در سخنم نجوا كردم، التماس دعا،براي فرج آقا امام زمان عليه السلام

بچه ها اگر تونستيد و توفيق داشتيم بيايد زيارت آل ياسين و يا دعاي عهد رو براي حضرت براي نجات خودمان بخوانيم تا بتونيم حالا كه بسياري همچون خودمان در خواب غفلت هستند را بيدار كنيم و به راه مردانگي حق نزديك شويم،ان شا الله
به نام خدا،يا الله
من سعي ميكنم پس از هر پست يك كتاب برگزيده و يك حديث جاويدان از هديه ي خوبان نثار كنم:
دانلود كتاب:
امام هادى (عليه السلام):
«لولا من يبقى بعد غيبة قائمكم من العلماء الداعين اليه، والدّالين عليه، والذّابين عن دينه بحُجج الله، والمنقذين للضعفاء من عبادالله من شباك ابليس ومردته، لما بقى احد الا ارتد عن دين الله. ولكنهم يمسكون ازمة قلوب ضعفاء الشيعة كما يمسك صاحب السفينة سكانها، اولئك هم الافضلون عندالله عزوجل».
بحارالانوار، ج 51، ص 156.
اگر نه اين بود كه پس از غيبت قائم آل محمد، برخى از علما وجود دارند كه به سوى او دعوت مى كنند و مردم را بهحضرتش سوق مى دهند و از دينش با استدلالهاى الهى حمايت مى كنند و ضعيفان از بندگان خدا را از افتادن در دام ابليس و يارانش، رهايى مى بخشند، پس به تحقيق هيچ كس نمى ماند جز اينكه از دين خدا بر مى گشت. ولى آن عالمان زمان قلوب ضعفاى شيعه را مى گيرند همانگونه كه اخداى كشتى، سكّان و فرمان كشتى را مى گيرد و پس آنها نزد خداى عزوجل از همه برترند.